22 Şubat 2012 Çarşamba

MALATYALILAR DERNEĞİ'NİN "AGİKAD" DUYURUSU

EL VE EV YAPIMI ÜRÜNLERİN PAZAR OLANAKLARI ÜCRETSİZ SEMİNERİ EL VE EV YAPIMI ÜRÜNLERİN PAZAR OLANAKLARI ÜCRETSİZ SEMİNERİ

Ankara Malatyalılar Derneği Yönetim Kurulu üyelerimizden ve AGİKAD (Ankara Girişimci Kadınlar Derneği) Sayın İnsaf KILIÇ'ın önderliğinde gerçekleşen "EL VE EV YAPIMI ÜRÜNLERİN PAZAR OLANAKLARI"
“Potansiyel Girişimci Kadınlar’a açık olan ücretsiz seminerine" tüm Malatya'lı kadınlarımız davetlidir.  

Aşağıda Seminer saat ve adres detayları yer almaktadır.
AGİKAD
Ankara Girişimci Kadınlar Derneği
YÖNETİM KURULU BAŞKANLIĞI


SUNUM:  Nihal Sevilmen
“Mikro Kadın Girişimciliği” Eğitim Uzmanı
Tarih    : 16 Şubat 2012 Perşembe

Saat      : 10.30- 12.00
Yer       :  Batıkent, Meydan Kültür-Sanat ve Ticaret Merkezi, 2. Kat Tiyatro Salonu
NOT: Seminerin devamında "GÜLAY KAYAHAN (ERTÜRK)" (*) (Kuantum Yaşam Koçu)  tarafından ücretsiz “Bilinçaltını nasıl yeniden programlayabiliriz?” konulu bir ilâve katkı sunusu yapılacaktır.
_____________________________________________________________
Kent Koop. Mahallesi.  Batıkent Bulvarı Meydan AVM
Batıkent Kültür Sanat ve Ticaret Merkezi,  No: 255, Kat: 1 - No:18    Batıkent/ANKARA
Tel:  0312. 252 08 04   e.MAİL: agikad.ankara@gmail.com     WEB: agikad.blogspot.com
(*) QANTUM YAŞAM KOÇU Gülay KAYAHAN (ERTÜRK)
VE KUANTUM BİLİNÇ TEKNİKLERİ HAKKINDA BİLGİ:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder