6 Ocak 2015 Salı

SUZAN AYAR; UMUT VE GAYRET OLDUKÇA & Lastikçi Vesile Ana_ Sandıklı_ Afyonkarahisar

UMUT VE GAYRET OLDUKÇA
Lastikçi Vesile Ana_ Sandıklı_ Afyonkarahisar
Tükettiğimiz yılın buruk yaşanmışlıklarını, karmaşık ve hatta kaosa dönen ilişkilerini, olaylarını düşündükçe Zülfü Livaneli’nin;
Ada
Bir kıyıdan baktım dünyaya
Ellerimde tuz avucumda sedef
Bir mavilik bir açıklık
Özgürlük hasreti
Yüreğime vuruyor
Nerede nerede insanlar?
Dünyayı güzellik kurtaracak
Bir insanı sevmekle başlayacak her şey
0 üzüntü birden gelir
Yağmurlu havalarda
Yeniden kurarım dünyayı ben
Kederlerle

Kimseler âşık değil mi bu şehirde?
Dünyayı güzellik kurtaracak
Bir insanı sevmekle başlayacak her şey.
Hava, martılar, ışıklı şehir
Sarhoş ediyor beni yosun kokusu
Hilesiz kucaklamak istiyorum
Dünyayı, şehri ve seni.
Dünyayı güzellik kurtaracak
Bir insanı sevmekle başlayacak her şey....,
Şiiri aklıma gelip dilime dolanır oldu
Suzan AYAR
Dünyayı ne din, ne siyaset, ne de bilim kurtarabilecek içinde bu denli kötülük barındırdıktan sonra. Bilip öğrendiklerimiz, doğru şekilde kullanırsak silah olmaktan çıkıp ilaç olmaya başlayacak ve büyük bir özensizlikle, bir o kadar da nefretle açılan yaralar sarılıp iyileştirilecek.
Hepimiz güzel şeyler isteriz. O halde sızlanmanın ötesine geçip ben ne yapabilirimi ya da bu yaptıklarım gerçekten iyi mi vicdanını sorgulama yılı olsun bu yıl; istediğimiz güzellikler için.
Bildiğimiz yanlışları başkasında aramak yerine kendi hatalarımızdan arınma yılı olsun. Kardeşçe, Dostça, İNSANCA yaşamayı öğrenip birleştiğimiz ve CAN’a hak ettiği değeri verdiğimiz bir yıl olsun.
Bize ayrılan bölüm için çalışmalarımız çok olmadı başlayalı; fakat her geçen gün zenginleşiyor. Yüreği Pırıl pırıl birçok insanla tanışıyor onların bakışını sizlerle paylaşıyorum. Bu paylaşımlarımızın insanca birliktelikleri güzelleştirerek çoğalttığı bir yıl olsun, öyle ki herkese örnek olsun.
Kısaca bu sene gelecek çok daha güzel yılların başlangıcı olsun…
Benim umudum, umutlarımı gerçekleştirmek için de gayretim var ; her şey çok daha güzel olacak.
Her birinize kucak dolusu selam ve sevgilerimi gönderiyorum…
                                                                                       Suzan AYAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder